Saturday, November 3, 2018

Unity Tutorial Sinhala - Unity ගැන සිංහලෙන් ඉගෙනගමු - Animation Parameters - 7

කලින් post එකේදි අපි කතා කරා කොහොමද අපේ game asset එකකට Animator Controller එකක් එකතු කරගන්නෙ කියල. ඒ post එක ඔයාල තාම බලල නැත්තම් මෙතනින් බලන්න පුලුවන්. අද අපි කතා කරන්නෙ Animator Controller window එකෙදි කොහොමද animation parameters එකතු කරගන්නෙ කියල.



Animation parameter එකක් කියන්නෙ මෙහෙම දෙයක්. හිතන්න අපේ cube එකට ඉස්සරහට යන්න ඕන speed කියන variable (විචල්‍ය) 0 ට වඩා වැඩි වෙනකොට. ආයෙත් නවතින්න ඕන speed එක 0 දි. එහෙමත් නැත්නම් මොකක් හරි animation එකක් play වෙන්න ඕන boolean එකක් true වෙන වෙලාවට. අනිත් වෙලවට(false) animation එක වැඩ කරන්නෙ නැතුව ඉන්න ඕන. මේවගේ වෙලාවට තමයි animation parameters භාවිතා වෙන්නෙ.


මම උඩ රූපෙන් පෙන්නල තියෙන්නෙ උදාහරණයක් මෙතන parameters 4 ක් භාවිතා කරල තියෙනව forward, strafe, fire, die කියල. forward, strafe කියන දෙකම float values. fire කියන්නෙ bool එකක්. bool එකක් දානකොට තමයි checkbox එකක් වටෙන්නෙ. true නම් checkbox එකේ හරියක් වැටෙනව. die කියන්නෙ trigger එකක්. ඒක radio button එකක්.

parameters වර්ග 4 ක් තියෙනව.

  • Int - an integer (whole number)
  • Float - a number with a fractional part
  • Bool - true or false value (represented by a checkbox)
  • Trigger - a boolean parameter that is reset by the controller when consumed by a transition (trigger එක කියන්නෙ අපට අවශ්‍ය controller ද ඉන්නෙ කියල දැනගන්න boolean parameter එකක්)

parameters ගැන ඔයාලට දැන් අවබෝධයක් ඇති. දැන් අපේ game එකට යමු. මම් හිතන් ඉන්නව cube එකේ forward animation එකට speed කියල parameter එකක් දාන්න.

මුලින්ම අපේ animator controller එකේ base layer එක පහත පරිදි හදාගන්න ඕන.


මෙතනදි මම idle සහ forward කියල state 2 ක් හදාගෙන තියෙනව. ඊට පස්සෙ idle එකේ ඉඳල forward එකටත් forward එකේ ඉඳල idle එකටත් transition 2 ක් එකතු කරගෙන තියෙනව. ඊට පස්සෙ idle එක මගේ default state එක කියල තෝරගෙන තියෙනව. මොකද game එක පටන් ගන්නකොට cube එක, එක තැනක තියෙන්න ඕන.(state, transition දාන විදිහ මම කලින් post එකේ කියල තියෙනව) .


දැන් මුලින්ම animator controller window එකේ වම් පැත්තෙ ඉහල කෙලවරේ තියෙන + mark එක click කරන්න.


ලැබෙන menu එකේ float තෝරන්න.


දැන් parameter එකක් දාන්න අපට box එකක් එනව ඒකෙ parameter එක speed කියල වෙනස් කරගන්න.


දැන් අපට idel -> forward යන transition එක select කරගන්න ඕන. ඊට පස්සෙ conditions යටතේ + mark එක ක්ලික් කරගන්න.


රූපෙ විදිහට speed එක 0.1 ට වඩා විශාල නම් කියල අපේ condition වෙනස් කරගන්න. එතකොටනෙ cube එක ඉස්සරහට යන්න ඕන. ඒකට speed, greater, 0.1 කියල conditions හදාගන්න.


ඒ විදිහටම forward ඉඳල idle වෙනකොට අපේ cube එක නවතින්න ඕනනෙ. ඒකට ඒ transition එක select කරල speed, less , 0.1 තෝරන්න.

හරි අපි අද අපේ forward animation එකට conditions දාගත්ත. ඒ විදිහට animation භාවිතා කරන හැම වෙලවෙම අපට conditions දාගන්න වෙනව. ඊළඟ post එකේදි අපි බලමු C# වලින් scripting කරන විදිහ.
ඔයාලගෙ comments, ප්‍රශ්න තියෙනවනම් පහල comment section එකේ දාන්න. ඔබට ජය!

No comments:

Post a Comment

Battle Zone - Legacy Reborn(TRON Game) Game Review & Download setup #free

ඔන්න ඉතින් අදත් ඔයාලත් එක්ක මං එකතුවෙන්නෙ ලංකාවෙ හදපු සුපිරිම ටිකක් වෙනස්ම විදියෙ Unity Game එකක් එක්ක. මේකෙ නම Battle Zone - Legacy ...