මේ animation අපට එකතු කරගන්න වෙන්නෙ Animator Controller එකක් හරහා. මේකෙන් වෙන්නෙ මෙහෙම දෙයක්. අපි game එක start කරනකොට, game එක ඕනම state එකක තියෙන කොට අපට අවශ්යය animation එක කරගන්න මොනවහරි key එකක් ඔබන්න, එහෙම නැත්නම් mouse click කරන්න වෙනව. ඉතින් මේකට අපට script එකක් ලියන්න ඕන. එහෙමත් නැත්නම් animation එකක් auto play වෙන්න. script එකයි animation එකයි අතර සම්බන්ධතාවය හදන්නෙ මේ animation controller එක හරහා.
Animator Controller එකක් add කරගන්න මුලින්ම project window එකේ Asset folder එක යටතේ Animator කියල folder එකක් හදා ගන්න. දැන් ඒක ඇතුලට ගිහින් right click කරල ලැබෙන menu එකේ
Create->Animator Controller තෝරන්න.
ඊට පස්සෙ පහල පේනව වගේ file එකක් හැදෙනව. ඒක තමයි අපේ box එකට අදාල Animator Controller එක. ඒක double click කරන්න.
දැන් අපට පෙන්නන්නෙ මේ Animator Window එක. ඒකෙ state දෙකක් තමයි මේ පහලින් ඔයාලට පේන්නෙ. එකක් Any State එක. ඒකෙන් කියන්නෙ අපේ game asset එක ඕනම state එකක ඉන්න වෙලාවට මොනවද කරන්න ඕන animation කියල. අනිත් එක Entry එක. ඒකෙදි වෙන්නෙ game එකට enter වුන ගමන් මොනවද වෙන්න ඕන animation කියල.
අපි දැන් අලුත් state එකක් ගන්න ඕන. එකට ඔය තියෙන base layer එකේ ඕන තැනක් click කරල Create state -> Empty දෙන්න.
දැන් ඒ state එකේ නම වෙනස් කරගන්න forward පහළ රවුම් කරල තියෙන තැනින්.
දැන් hierarchy window එකෙන් cube එක select කරගන්න. දැන් ඒකට අදාළ inspector එක දකුනු පැත්තෙන් වටෙනව.
දැන් Animator folder එකට යන්න. ඒකෙ තියෙනව නේද අපි හැදුව Animator Controller එක ඒක ඇදල දන්න cube එකේ inspector window එකට. එතකොට මොකද වෙන්නෙ, අපේ Animator Controller එක cube එකට වැටෙනව.
දැන් play button එක ඔබල බලන්න game එක පටන් ගන්නකොටම cube එකේ animation එක වෙනව ඔයාලට පෙනේවි. මෙතනදි ඇත්තටම වෙන්නෙ අපි entry state එකේ ඉඳල forward state එකට animation එක මාරු වෙන එක.
හබැයි අත්තටම අපට කරගන්න ඕන ඒක නෙමෙයි. අපිට ඕන එක state එකක ඉඳල තව state එකකට මාරු වෙන්න key එකක් press කරාට පස්සෙ. ඒක කරන්නෙ කොහොමද කියල බලමු අපි ඊලඟ පාඩමේදි. මේකෙදි මොනවහරි ප්රශ්නයක් ආවනම් පහලින් comment කරන්න. ඔබට ජය!
No comments:
Post a Comment